Created with WebWave CMS
Project Management - prowadzenie projektów oraz uczestnictwo w projektach w ramach zespołów projektowych
Po podjęciu decyzji o rozpoczęciu projektu rozpoczyna się praca nad doprowadzeniem projektu do spełnienia wyznaczonego celu w ramach harmonogramu oraz oszacowanego budżetu. Potrzebny jest Kierownik Projektu odpowiedzialny za jego planowanie, szacowanie, analizę ryzyk oraz całościową realizację oraz zespół projektowy, który wykonuje poszczególne zadania projektowe.
Zakres naszych usług na tym etapie to:
planowanie projektu, podział na etapy, analiza ryzyk
synchronizacja wykonywanych zadań oraz informacji w zespole projektowym
kontrola wykonania zadań według ustalonego harmonogramu
prowadzenie dokumentacji projektu, raportowanie wyników,
sporządzanie konkluzji oraz wyciąganie wniosków z projektu - do wykorzystania w kolejnych projektach
Na tym etapie często napotykane problemy dotyczą delegowania zasobów do projektów zarówno ludzkich jak i technologicznych. Często pracownicy nie mają wiedzy na temat prowadzenia projektów lub pracy w zespole projektowym.
Rozwiązujemy te problemy udostępniając wiedzę oraz doświadczenie eksperckie w dziedzinie prowadzenia projektów.